Cena
620.00 zł + VAT
(762.60 zł z VAT)
Dostęp: online live |
6:00 h
| Certyfikat

Prowadzący:

Termin:

30.03.2022 godziny szkolenia: 10:00 – 16:00

Miejsce:

Szkolenie online przy użyciu platformy Microsoft Teams

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu omówienie działań marketingowych, które najczęściej występują w firmach oraz ich oceny pod
kątem podatkowym VAT / CIT / PIT. Podczas szkolenia, prowadzący dokonają analizy poszczególnych wydatków pod kątem podatkowym, jak również wskażą jak powinno się dokonywać dokumentowania poszczególnych wydatków.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie jest dedykowane dla osób zajmujących się rozliczeniem podatkowym w firmie, jak również dla osób
odpowiedzialnych za wdrażania działań marketingowych w firmie jak również osobom rozpoczynającym swoją karierę zawodową.

Dodatkowe informacje:

  • Autorskie materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom w wersji elektronicznej na 1 dzień przed szkoleniem.
  • Płatności za szkolenie należy dokonać nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
  • Najpóźniej na 1 dzień przed datą szkolenia wyślemy pocztą elektroniczną potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia, na podstawie informacji zawartych w dokonanym zgłoszeniu.
  • Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do jego odwołania na 1 dzień przed planowaną datą jego rozpoczęcia o czym poinformujemy drogą mailową na adres wskazany w zgłoszeniu.

Program szkolenia

I. Zmiany w VAT,CIT i PIT kluczowe dla działań marketingowych.

  1. Nowy limit dla nieodpłatnego przekazania prezentów, gadżetów i upominków.
  2. Zakup usług niematerialnych a podatek u źródła
  3. Darowizna na zwalczanie COVID-19 – nowe zasady odliczenia w CIT i PIT.
  4. Nowe limity zwolnień w PIT.
  5. Planowane zmiany

 

II. Wybrane problemy praktyczne z zakresu podatku VAT, CIT i PIT

  1. Odliczenie VAT w akcjach marketingowych – zasady oraz ograniczenia.
  2. Koszty reklamowe w KUP a problematyka wydatków o charakterze reprezentacyjnym.
  3. Nieodpłatne świadczenia – kiedy i jak powstają?
  4. Zakup usług reklamowych od podmiotu powiązanego – ograniczenia w prawie do rozpoznania KUP.
  5. Obowiązek rozpoznania przychodów podatkowych w podatku PIT w związku z otrzymaniem towarów i usług w ramach działań marketingowych.
  6. PIT-8C, PIT-8AR i PIT-11 – kiedy i wobec kogo wystawić?
  7. Dokumentacja akcji marketingowej – na co zwrócić uwagę organizując działania reklamowe z uwagi na konsekwencje podatkowe?

 

III. Wybrane akcje marketingowe i ich konsekwencje podatkowe w VAT, CIT i PIT.

  1. Przekazywanie próbek klientom i potencjalnym kontrahentom.
  2. Gadżety, prezenty i upominki o niskiej wartości jednostkowej.
  3. Sprzedaż premiowa.
  4. Sprzedaż promocyjna.
  5. Imprezy integracyjne.
  6. Szkolenia, narady i konferencje.
  7. Targi i stoiska wystawowe.
  8. Wystrój firmy i otoczenia.
  9. Premie pieniężne i rabaty.

 

IV. Pytania i wątpliwości – dyskusja.

Zapisz się