Cena 620.00 zł + VAT (762.60 zł z VAT)Dostęp: online live | 6:00 h | Certyfikat
Prowadzący:
Mateusz Cedro
Termin:
30.03.2022 godziny szkolenia: 10:00 – 16:00
Miejsce:
Szkolenie online przy użyciu platformy Microsoft Teams
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu omówienie działań marketingowych, które najczęściej występują w firmach oraz ich oceny pod
kątem podatkowym VAT / CIT / PIT. Podczas szkolenia, prowadzący dokonają analizy poszczególnych wydatków pod kątem podatkowym, jak również wskażą jak powinno się dokonywać dokumentowania poszczególnych wydatków.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie jest dedykowane dla osób zajmujących się rozliczeniem podatkowym w firmie, jak również dla osób
odpowiedzialnych za wdrażania działań marketingowych w firmie jak również osobom rozpoczynającym swoją karierę zawodową.
Dodatkowe informacje:
- Autorskie materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom w wersji elektronicznej na 1 dzień przed szkoleniem.
- Płatności za szkolenie należy dokonać nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
- Najpóźniej na 1 dzień przed datą szkolenia wyślemy pocztą elektroniczną potwierdzenie o przyjęciu zgłoszenia, na podstawie informacji zawartych w dokonanym zgłoszeniu.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do jego odwołania na 1 dzień przed planowaną datą jego rozpoczęcia o czym poinformujemy drogą mailową na adres wskazany w zgłoszeniu.
Program szkolenia
I. Zmiany w VAT,CIT i PIT kluczowe dla działań marketingowych.
- Nowy limit dla nieodpłatnego przekazania prezentów, gadżetów i upominków.
- Zakup usług niematerialnych a podatek u źródła
- Darowizna na zwalczanie COVID-19 – nowe zasady odliczenia w CIT i PIT.
- Nowe limity zwolnień w PIT.
- Planowane zmiany
II. Wybrane problemy praktyczne z zakresu podatku VAT, CIT i PIT
- Odliczenie VAT w akcjach marketingowych – zasady oraz ograniczenia.
- Koszty reklamowe w KUP a problematyka wydatków o charakterze reprezentacyjnym.
- Nieodpłatne świadczenia – kiedy i jak powstają?
- Zakup usług reklamowych od podmiotu powiązanego – ograniczenia w prawie do rozpoznania KUP.
- Obowiązek rozpoznania przychodów podatkowych w podatku PIT w związku z otrzymaniem towarów i usług w ramach działań marketingowych.
- PIT-8C, PIT-8AR i PIT-11 – kiedy i wobec kogo wystawić?
- Dokumentacja akcji marketingowej – na co zwrócić uwagę organizując działania reklamowe z uwagi na konsekwencje podatkowe?
III. Wybrane akcje marketingowe i ich konsekwencje podatkowe w VAT, CIT i PIT.
- Przekazywanie próbek klientom i potencjalnym kontrahentom.
- Gadżety, prezenty i upominki o niskiej wartości jednostkowej.
- Sprzedaż premiowa.
- Sprzedaż promocyjna.
- Imprezy integracyjne.
- Szkolenia, narady i konferencje.
- Targi i stoiska wystawowe.
- Wystrój firmy i otoczenia.
- Premie pieniężne i rabaty.
IV. Pytania i wątpliwości – dyskusja.