Kurs “Promocja i marketing w ujęciu podatkowym”
Kurs “Promocja i marketing w ujęciu podatkowym” stanowi kompleksową analizę praktycznych aspektów związanych z konsekwencjami podatkowymi akcji marketingowych.
Celem każdej z lekcji jest całościowe (VAT, CIT i PIT) wskazanie mechanizmów wiążących się m.in. z konkursami, sprzedażą premiową, programami motywacyjnymi czy sponsoringiem.
Uczestnik kursu pozna reguły jakie powinny towarzyszyć podejmowaniu decyzji o formie działań promocyjnych w przedsiębiorstwie. W trakcie 10 lekcji weryfikowane są problemy zwolnień z opodatkowania, zasad rozpoznawania kosztów uzyskania przychodów i ich właściwa dokumentacja, przy jednoczesnej analizie najnowszych zmian podatkowych istotnych z uwagi na szeroki zakres tematyczny kursu.
Prezentacja poszczególnych zagadnień pozwala na szeroką weryfikacje problemów praktycznych z elementami podstawowych zasad podatkowych, umożliwia więc zaspokojenie potrzeb usystematyzowania wiedzy nie tylko dla osób posiadających doświadczenie w analizowanej problematyce, ale również jest świetnym narzędziem do zdobycia praktycznych informacji przez osoby dopiero wkraczające obowiązkami służbowymi w problemy działalności marketingowej.